tiistai 19. tammikuuta 2010

ja näin :D

Niimpä vaan tuli pyöräytettyä blogi itsellekkin, vaikka kauan ja hartaasti oon vannonu etten mitään blogia ala pitämään evö! Noo, saa nähdä miten kauan innostus pysyy ja jaksaako tätä kukaan ikinä käydä katselemassa. Hope so :D
Eli päällimmäinen syys siihen miks tän blogin nyt otin työn alle, on se et luulen mulla olevan teille jotain annettavaa täällä! :) Ja aika monelta suunnalta on kuultu, et sitten kun oon kaukana jossain niin kerrothan kaiken mitä siellä kaukana jossain peräkorvessa tapahtuu! Eli minäpä kerron, en kaikille yksitellen ja epämääräisyyksiä fuckBookissa laukoen, vaan täällä. Tasapuolisuus pelastaa maailman!

Elikkäs niinkun kellosta näkee, niin se on paljon/vähän, mutta kun inspiraatio iskee, on vaan pakko antaa sen viedä. Ja se mitä halusin sanoa, vaikka otsikko on tylsä ja jotain ihmeen kuraa muutenkin, aijon saada teidät vielä tajuamaan minua :D

Eli tänne siis löpisee 20w tyttö, joka on kiero savolainen henkeen ja vereen, ja jostain ihmeen kummasta tupsahtanut keskelle Jyppilää ihmettelemään opiskelijan elämää. Voisko parempaa elämää olla?!?!
Vielä en siitä tiedä.. saas nähdä.

Mutta te rakkaat ihQpoXut siellä kaukana jotka lähdette taas ja hylkäätte mut tänne kylmään pohjolaan; tää blogi on teille. <3 Lukekaa ees joskus ja kommentoikaa ja ja ja ja.. yyhyhyy. En tahdo päästää teitä!
S: Tuu kesäks takas mun kaa kiertää Ruissia ja Riikaaa!!!!
J: Älä jätä Suomen kesää TAAS väliin, sun on pakko saada kii tästä korpi-elämästä ja mun on pakko näyttää sulle miten mahtavaa täällä voi olla. Mennään sinne hiihtokeskukseen duuniin vielä joskus!
S2: Onnee maailmanympärys matkalle, tuu hengissä takas ja pie ittes naisena babe <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti